آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
رحمان جعفری با پشتک‌هایش به جشن گلزنی پرداخت | دروازه فولاد در تسخیر  آلومینیوم اراک
بازدید:۲۵۳
صد آنلاین | رحمان جعفری با نمایشی فوق‌العاده و خوشحالی خاص پس از گل‌زنی، ورودش به آلومینیوم اراک را جشن گرفت.
کد خبر : ۱۲۰۸۹۷

به گزارش صد آنلاین،رحمان جعفری، بازیکن تازه وارد تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نخستین حضورش در این تیم به‌طرز شگفت‌انگیزی درخشان عمل کرد. او که از تیم تراکتور به جمع سفید و سبزپوشان پیوسته، در دیدار مقابل فولاد خوزستان نمایشی فوق‌العاده داشت و به ستاره میدان تبدیل شد.

 


نمایش فوق‌العاده در نیمه دوم

جعفری در این دیدار در نیمه دوم با گل چهارم آلومینیوم اراک و همچنین به‌دست آوردن یک پنالتی برای تیمش، نقش کلیدی ایفا کرد. امین کاظمیان با دقت از روی نقطه پنالتی این توپ را به گل تبدیل کرد و به تیمش در افزایش امتیاز کمک شایانی کرد.

 


لحظه گل‌زنی

گل چهارم آلومینیوم اراک حاصل پرواز بلند و ضربه سر بی‌نقص رحمان جعفری بود. او با استفاده از ارسال دقیق امین جهان کهن، توانست دروازه یوسوپوف، گلر ملی‌پوش تیم ملی ازبکستان را باز کند. این گل به قدری زیبا بود که یوسوپوف تنها می‌توانست مسیر توپ را دنبال کند و از گل خوردن خود متعجب بماند.

 


خوشحالی خاص بعد از گل

بعد از گل‌زنی، رحمان جعفری با حرکات خاصی مانند پشتک، شادی خود را به نمایش گذاشت و این لحظه را به یاد ماندنی‌تر کرد. او در این فصل در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با پیراهن تراکتور نیز گلزنی کرده بود و حالا با آلومینیوم اراک نیز درخشید.

 

 

رحمان جعفری با نمایش فوق‌العاده‌اش در دیدار مقابل فولاد خوزستان، نشان داد که انتقال او به آلومینیوم اراک می‌تواند یک تصمیم موفقیت‌آمیز باشد. او با گلزنی و نمایش توانمندی‌های خود، به تیمش کمک کرد تا در این مسابقه به پیروزی برسد و همه نگاه‌ها را به خود جلب کند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها